8 de març de 2021. Dia Internacional de les Dones

ACTIVITATS DE L'IUIEG EN RELACIÓ AL 8 DE MARÇ DE 2021

1.- Activitats de l'IUIEG:

Convocatòria del Premi 2021 de l'IUIEG al millor Treball de Final de Màster en Estudis de Gènere, Feministes i de les Dones

• Convocatòria (BOUA 27/11/2020)
  • El termini de presentació dels treballs comença l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en BOUA i finalitza el 26 de febrer de 2021.

Cartel Seminario de Metodologías

Seminari de Metodologies d'Investigació i Gestió d'Informació Científica en Estudis de les Dones y de Gènere

• Dates: 24 de febrer, 1 i 3 de març de 2021
  • Modalitat: en línia a través de Moodle UA
  • Díptic del programa
  • Organitza: IUIEG

Cartel Seminario Poetas

Seminari "Poetesses mediterrànies (1900-1950): línies i metodologies d'investigació"

• Dates: dimarts 9 i dijous 11 de març de 2021
  • Modalitat: en línia (síncrona)
  • Duració: 5 hores
  • Gratuït
  • Dirigit a: alumnat del màster en Estudis Literaris (UA); alumnat del grau d'Español: Llengua i Literatures (UA); alumnat de la Facultat de Filosofia i Lletres (UA).
  • Termini d'inscripció fins al dimecres 3 de març de 2021.
  • Díptic del programa
  • Organitza: IUIEG
  • Finança: Projecte d'investigació Observatori de Gènere en la Poesia Espanyola (1900-1950). Cos i Sexualitat en les Poetes del Mediterrani (AICO/2020/035).

2.- Activitat amb la qual col·labora l'IUIEG:

Cartelñ IX Modernas de Época

IX Seminari Permanent Modernes d'Època. Emocions que van donar vida a les dones

• Començament: 5 de març de 2021 - Finalitza: 3 de desembre de 2021
  • Divendres 5 març de 2021
    EMOCIONES REGIAS. DOS REINAS Y UNA EMPERATRIZ. Mª Ángeles Pérez Samper, Universidad de Barcelona..
  • Es tracta de sessions gravades que estaran disponibles des del dia indicat i durant un mes. Es podran visualitzar a través de la pàgina: https://www.modernasdeepoca.Kliascultura.com en l'apartat “ponències”.
  • Direcció cientÍfica: Inmaculada Fernández Arrillaga.
  • Coordinació: Maite Ávila Martínez, Sonia Beltrán Pastor I Yasmín Bernuz Rodríguez.
  • Més informació i inscripcions: https://www.modernasdeepoca.Kliascultura.com
  • Organitza: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG), Associació Klías d'Investigació en Estudis de Gènere i CEFIRE.