8 de març 2016. DIA INTERNACIONAL DE LES DONES

Bàner dia internacional de la dona

ACTIVITATS DE L'IUIEG. 8 DE MARÇ DE 2016

Activitats de l'IUIEG en relació al 8 de març de 2016

1.- ACTIVITATS ORGANITZADES PER L'IUIEG

Cursos de l'IUIEG

LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE: PERSPECTIVA PENAL I CRIMINOLÒGICA
  • 1,5 crèdits
  • Dates: 4, 11 i 18 de març de 2016
  • Lloc: sala de graus de la Facultat de Dret
  • Professorat:
    • María Luisa Maqueda Abreu, catedràtica de Dret Penal, Universitat de Granada.
    • Patricia Laurenzo Copello, catedràtica de Dret Penal, Universitat de Màlaga.
    • Enrique Terrachet Lazcano, fiscal, Fiscalia Provincial d'Alacant. Professor associat de Dret Penal, Universitat d'Alacant.
    • Joaquín Coromina Casas, magistrat-jutge titular d'Adscripció Territorial del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.
    • Beatriz Martínez Garres, directora del Centre de Recuperació Integral Benacantil.
    • María del Carmen Vives Cases, professora titular de Medicina Preventiva i Salut Pública, Universitat d'Alacant.
    • Beatriz Cruz Márquez, Lehrbeauftragter, Westfälische Wilhelms-Universität Münster
  • Documental “La maleta de Marta”, de Günter Schwaiger (Ibiza Occidente)
  • PresentaciónCarmen Juanatey Dorado, catedràtica de Dret Penal, Universitat d'Alacant

Projecció

• Debat: taula redonaCarmen Juanatey Dorado, catedràtica de Dret Penal,  Universitat d'Alacant, Antonio Doval Pais, catedràtic de Dret Penal, Universitat d'Alacant, Cristina Fernández-Pacheco Estrada, professora contractada doctora de Dret Penal, Universitat d'Alacant, Natalia Sánchez-Moraleda Vilches, professora ajudant de Dret Penal, Universitat d'Alacant.

Exposicions itinerants de l'IUIEG

Exposició NO TÉ NOM!

Llocs i dates:

• UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ. ECO – Espai Cultural Obert. Edifici Altabix. Data: 16 de febrer al 12 de març.
    • GRUP D'ANIMACIÓ CULTURAL EL TEULAT. CASA DE LA JOVENTUT D'ASP. Dates: 8 de març al 25 d'abril. Inauguració 8 de març a las 19 h.
    • CENTRE DE LA DONA D'ALMANSA (Albacete). Centre de la Dona/Serveis Socials. Dates: 1 de març al 10 d'abril.
Exposició NO TINC AMO!

Imagen exposición "¡No tiene nombre!

•  Llocs i dates:
    • AJUNTAMENT DEL CAMPELLO. ”Hemeroteca Centre Social del Barranquet”. Dates: de l'1 al 21 de març del 2016.
Exposició SPANISH WOMEN ON THE RISE

Cartel exposición "Spanish women on the rise

• Llocs i dates:
    • MUSEU HISTÒRIC D'ASP. Dates: 8 de març al 28 de maig de 2016.

2.- ACTIVITATS AMB LES QUALS COL·LABORA L'IUIEG

- Conferència LA INVESTIGACIÓN FEMINISTA DESDE LA HISTORIA MODERNA

Conferència a càrrec de la professora Inmaculada Fernández Arrillaga, integrant de l'IUIEG

• Data: 9 de març, dimecres