Exposició "SPANISH WOMEN ON THE RISE"

Cartell exposició "Spanish women on the rise

Presentació

L'exposició SPANISH WOMEN ON THE RISE està inclosa dins del Projecte Grundtvig que té com a objectiu rescatar de la invisibilitat històrica a dones que van ser influents en la societat dels segles XVIII al XX i que, malgrat els seus esforços, no han rebut reconeixement, no són recordades ni han sigut estudiades.

Recordar els esforços i la influència en la societat de les dones de cada país participant que no van ser "reconegudes" per la història constitueix l'objectiu principal d'aquesta iniciativa europea.

Aquesta exposició està dedicada a elles i a María Telo (1915-2014), qui amb el seu treball va aconseguir que les dones espanyoles tinguérem personalitat jurídica a partir dels anys 70 del segle XX amb la reforma d'un injust Codi Civil.

Informació i sol·licitud de l'exposició