III Premi d'Investigació "Presen Sáez de Descatllar" 2007

El jurat, constituït per les quatre universitats pertanyents al Centre de Coordinació dels Estudis de Gènere de les Universitats Públiques de la Comunitat Valenciana, presidit per Francisco Toledo Llop, Rector Magnífic de la Universitat Jaume I de Castelló, ha concedit el III Premi d’Investigació Presen Sáez de Descatllar, a la tesi doctoral de Jordi Luengo López «Transgresión femenina y Bohemia. Discursos e imágenes de la Mujer Moderna en la prensa valenciana del primer tercio del siglo xx», de la Universitat Jaume I de Castelló.

Veure premis anys anteriors