IV Premi d'Investigació "Presen Sáez de Descatllar" 2009

El jurat, constituït per les quatre universitats pertanyents al Centre de Coordinació dels Estudis de Gènere de les Universitats Públiques de la Comunitat Valenciana, ha concedit el IV Premi d’Investigació Presen Sáez de Descatllar a la tesi doctoral d’Alba Shirley Tamayo Arango «Trayectorias de esperanza. Aproximación sociobiográfica a la migración internacional de una mujer colombiana» i, al treball de final de màster de Raquel García Pascual «La violència de gènere en les arts escèniques espanyola: mirades de dona en la producció teatral de Paloma Pedrer i Itziar Pascual».

Membres del jurat:

Santiago García Campá - Universitat Jaume I de Castelló. Inmaculada Serra i Martha Judith Sánchez - Universitat de València. Mar Esquembre Valdés, Carmen Aragoneses Vell, Mónica Moreno Seco, Nieves Montesinos Sánchez i Helena Establier Pérez - Universitat d'Alacant. Purificació Heras González, Jordi Ferrús i Batiste i Juana Aznar Márquez - Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Veure Premis altres anys