Congrés Internacional sobre l'Humor Verbal

Presentació

El Congrés Internacional sobre l'Humor Verbal (CIHV) se celebrarà a la Universitat d'Alacant del 23 al 25 d'octubre de 2019. El grup d'investigació GRIALE, promotor d'aquest congrés, treballa en humor i ironia des del 2002. El congrés suposa el tancament de dos projectes d'investigació, GENHUMID (FFI2015-64540-C2-1-P, MINECO-FEDER) i GRIALE Observa (PROMETEO 2016/052, Generalitat Valenciana), així com la continuació del projecte FIGURKID (FFI2016-76047-P, AEI / FEDER, UE). D'aquesta manera, l'objectiu principal de la trobada és reunir en un mateix espai i temps diverses aproximacions a l'humor, així com compartir coneixements sobre les últimes investigacions sobre la lingüística de l'humor i crear noves xarxes d'investigació entre els diversos assistents a la trobada.

• Dates: del 23 al 25 d'octubre de 2019
  • Lloc de realització: aula magna (Facultat de Filosofia i Lletres)
  • 1 crèdit ECTS
  • Modalitat: presencial
  • Direcció del congrés: Leonor Ruiz Gurilo, Larissa Timofeeva Timofeev i Esther Linares Bernabéu.
  • Direcció acadèmica: Larissa Timofeeva
  • Programa: Descarregar programa
  • Import matrícula:
    • Alumnat UA: 15 €
    • Taxes Generals: 40 €.
  • Dirigit a:
    • Estudiants de grau d'Espanyol: llengua i literatures, Traducció i Interpretació, Estudis anglesos, Estudis francesos, Humanitats, entre uns altres.
    • Estudiants de postgrau.
    • Llicenciats/Llicenciades, doctors/doctores.
    • Públic en general
  • Nombre màxim d'alumnat:  120
  • Criteris d'admissió: Per ordre d'inscripció
  • Requisits per a obtenir el diploma de crèdits o certificat acadèmic:  serà necessari assistir com a mínim al 60% del total de les sessions. Control de signatures.
  • Contacte: iuieg@ua.es

Inscripció i matrícula:

La inscripció i matrícula es realitzarà per una de les dues vies:

Inscripció i matrícula amb diploma de crèdits ECTS o certificat acadèmic de la UA

1. L'alumnat matriculat en la UA en el curs 2019-2020 podrà sol·licitar el reconeixement d'1 crèdit ECTS. En aquest cas, és imprescindible realitzar la preinscripció i matrícula a través d'aquest enllaç: FORMULARI D'INSCRIPCIÓ (disponible pròximament).
    En aquest formulari també es podran inscriure i matricular les persones que no siguen alumnes o alumnes de la UA i desitgen obtenir el diploma o certificat acadèmic de la UA. Hauran d'adjuntar en la inscripció un document d'indenficació (DNI, NIE, Passaport...).
    1. Termini d'inscripció
      1. Data inici:  23/09/19
      2. Data final:  21/10/19
    2. Termini de matrícula
      1. Data inici:  23/09/19
      2. Data final:  22/10/19
  2. Quan es finalitze el procés d'inscripció, el sistema (de forma automàtica) matricularà a/l'alumne/a en el curs.
  3. L'alumne/a rebrà un correu electrònic informatiu indicant que ja està matriculat, amb un enllaç al rebut i les instruccions per a accedir a UACloud.

Pagament del rebut

Quan acabe el procés de matrícula es generarà un rebut de pagament que haurà de fer-lo efectiu en el termini de dos dies hàbils a partir de la matrícula.
Recordeu que pot optar per l'opció de pagament amb la  targeta bancària. El rebut estarà disponible en l'aplicació Pagaments de rebuts dins d'UACloud.

Informació diplomes o certificat acadèmic de la UA

Com obtenir el diploma o certificat acadèmic: els certificats acadèmics i diplomes se sol·licitaran i tramitaran directament a través de l'administració electrònica en UACloud.
Per a obtenir un diploma o certificació acadèmica és necessari abonar una taxa de 27,34 €. Aquesta taxa ha sigut aprovada pel Consell de Govern de la UA (16/12/2015) d'acord amb el Decret de Taxes de la Generalitat Valenciana.
La fitxa informativa és gratuïta.
La sol·licitud de diploma o certificat és voluntària, es pot no sol·licitar. Els estudiants no estan obligats a presentar-la en les secretaries dels centres a l'hora de sol·licitar el reconeixement de crèdits. Els centres ja tenen una eina per a comprovar si l'estudiant ha superat el curs.
Més informació sobre la obtenció de diplomes

Inscripció i matrícula amb certificat d'assistència del congrés

La inscripció i matrícula es realitzarà a través de la web del Congrés: inscripcions y da derecho a la obtención del certificado de asistencia que no comporta el abono de tasas adicionales.