María del Mar Galindo Merino

telèfon:  965903416

Mar Galindo Merino

Perfil

Mar Galindo és professora contractada doctora en l'àrea de Lingüística General de la Universitat d'Alacant. Va realitzar estudis predoctorals en les universitats de Pennsilvània i Hawaii, i es va doctorar en Lingüística Aplicada a Alacant. Els seus treballs en ensenyament d'espanyol a estrangers han rebut dos premis d'investigació. Des de 2009 ha treballat en qüestions sobre llenguatge i gènere, impartint conferències sobre aquest tema, entre uns altres, en el Colegio de España a París. Actualment coordina un projecte d'investigació sobre gènere i aprenentatge d'idiomes.

Línies d'investigació

• Llenguatge i gènere