Carlos Martos Ferrer

Dades de contacte

Carlos Martos Ferrer

Perfil

Carlos Martos Ferrer, graduat en Història, i especialitzat en història contemporània, ha realitzat el Màster Universitari en Història de l'Europa Contemporània: identitats i integració. És becari predoctoral de la Generalitat Valenciana.

Actualment es troba adscrit al grup d'Investigació d'Investigació en Gènere (IG) de l'Institut Universitari d'Investigació en Gènere, així com al grup d'investigació d'Espanya Contemporània (EC) del Departament d'Humanitats Contemporànies de la Universitat d'Alacant.

La seua investigació se centra en l'estudi de la cultura en el període del tardofranquisme i la Transició, així com la participació de les dones en les mobilitzacions culturals d'aquest període.

Línies d'investigació

• Història contemporània.