Esther Linares Bernabéu

Dades de contacte

Perfil

Esther Linares Bernabéu, graduada en Estudis Anglesos, s'ha format principalment en l'ensenyament de llengües; realitzant així el Màster Universitari en espanyol i anglés com a segones llengües / llengües estrangeres i el Màster Universitari Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes.

En l'actualitat és col·laboradora honorífica del Dep. de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura. Així mateix, és investigadora predoctoral del projecte d'investigació PROMETEO 2016/052 “Humor de género: observatorio de la identidad de mujeres y hombres a través del humor”(Generalitat Valenciana, 2016-19).

La seua investigació se centra en l'ensenyament i aprenentatge d'idiomes, l'humor i la identitat de gènere. En els últims anys ha realitzat diverses comunicacions a la Universitat de València, la Universitat Complutense de Madrid i la Universitat d'Alacant.

Línies d'investigació

• Estudis de la ironia i l'humor des de la perspectiva de gènere.
  • Aprenentatge i Ensenyament de Segones Llengües / Llengües Estrangeres.

Publicacions

Articles en revistes:
  • Linares Bernabéu, I. (2016): “La publicidad en el aula de E/LE”. Revista Foro de Profesores de E/LE, Vol. 12, ISSN: 1886-337X Universitat de València

Projectes d'investigació subvencionats

1. PROMETEO/2016/052 “HUMOR DE GÉNERO: OBSERVATORIO DE LA IDENTIDAD DE MUJERES Y HOMBRES A TRAVÉS DEL HUMOR” Generalitat Valenciana. Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Investigadora principal: Leonor Ruiz Gurillo (2016-2019)

Enllaços a web

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464