• Institut Universitari d'Investigació d'Estudi..e (IUIEG) - Notícies publicades en Març, 2016

Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) - Notícies publicades en Març, 2016

2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Març, 2016
  • Dilluns, 21

CONVOCATÒRIA DE PRESENTACIÓ DE PROPOSTES DE CURSOS 2016-2017 PER A L'INSTITUT UNIVERSITARI D'INVESTIGACIÓ D'ESTUDIS DE GÈNERE. (BOUA 21/03/2016)

Annex I: Imprès de la proposta de cursos

El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 20 d'abril de 2016

• Dijous, 17
  • Cartell Seminari Famílies, maternitats

Seminari "FAMILIAS, MATERNIDADES, PATERNIDADES Y CAMBIO SOCIAL (SIGLOS XVII-XXI)"

Organitza: Projecte d'Investigació: Familias e individuos: patrones de modernidad y cambio social (S. XVI-XXI). HAR2013-48901-C6-1-R. Ministeri d'Economia i Competitivitat.

Col·laboren: Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere de la Universitat d'Alacant. UNED - Centre Associat de Denia i Universitat de Múrcia.

Programa

Canvi de lloc: El seminari s'impartirà a l'Aula Jaume Vicens Vives de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant

• Dimecres, 16
  • logo UA mini

CONVOCATÒRIES PROJECTES I+D "EXCEL·LÈNCIA" I "REPTES" 2016 (MINECO)

INFORMACIÓ CONVOCATÒRIES D'AJUDES A LA INVESTIGACIÓ

Últimes convocatòries publicades en la pàgina web del SGITT:

- MINISTERI D'ECONOMIA I COMPETITIVITAT (MINECO)

(*) Àrees temàtiques de gestió:
    - Departament tècnic d'Humanitats i Ciències Socials (DTHCS) - Termini en UA 14:00 hores del 13 d'abril
    - Departament tècnic de Ciències de la Vida (DTCV) - Termini en UA 14:00 del 14 d'abril
    - Departament tècnic de Medi ambient i Recursos Naturals (DTMA) - Termini en UA 14:00 del 15 d'abril
    - Departament tècnic de Tecnologies de la Producció i les Comunicacions - Termini en UA 14:00 del 18 d'abril

• Dimarts, 15
  • Centre Coodinación Estudis de Gènere Universitats Públiques Valencianes

LLIURAMENT DEL VII PREMI D'INVESTIGACIÓ "PRESEN SÁEZ DE DESCATLLAR"

El 7 de març de 2016 es van lliurar a la Universitat Miguel Hernández els premis PRESEN SÁEZ DE DESCATLLAR, en el marc de les VIII Jornades del Centre de Coordinació d'Estudis de Gènere de les Universitats Públiques Valencianes "Las nuevas formas de liderazgo y de participación política de las mujeres", als treballs següents: Veure Resolució

Imatge VIII Jornades

Imatge VII Premi Presen Sáez de Descatllar

• Adriana Cases Sola

ADRIANA CASES SOLA HA SIGUT GUARDONADA EN LA XXVI EDICIÓ DEL PREMI INTERNACIONAL D'INVESTIGACIÓ VICTORIA KENT

Adriana Cases Sola, Doctora en Història per la Universitat d'Alacant (gener de 2016), que ha pertangut com a becària predoctoral al Departament d'Humanitats Contemporànies d'aquesta Universitat, ha sigut guardonada en la XXVI edició del Premi Internacional d'Investigació Victoria Kent, que convoca la Universitat de Màlaga i és patrocinat per la Delegació del Rector per a la Igualtat i l'Acció Social, en col·laboració amb el Seminari d'Estudis Interdisciplinaris de la Dona, amb un accésit a l'obra “El Género de la Violencia. Mujeres y violencia en España (1923-1936)”. L'obra serà editada pel Servei de Publicacions i Divulgació Científica de la UMA, dins de la col·lecció Athenea. En l'actualitat, Adriana Cases pertany al Grup d'Investigació en Gènere, adscrit a l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere de la Universitat d'Alacant.

• Dilluns, 14

• Dijous, 3

CONFERÈNCIA "LA INVESTIGACIÓN FEMINISTA DESDE LA HISTORIA MODERNA"

Conferència a càrrec de la professora d'Inmaculada Fernández Arrillaga, integrant de l'IUIEG.

• Data: 9 de març de 2016, dimecres.
    • Hora: 20:15 h.
    • Lloc: Sala Rafael Altamira de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant (C/ Ramón y Cajal 4, Alacant)
    • Organitza: IUIEG i Seu Universitària Ciutat d'Alacant
  • Dimarts, 1
  • Centre Coodinación Estudis de Gènere Universitats Públiques Valencianes

VIII JORNADES DEL CENTRE DE COORDINACIÓ D'ESTUDIS DE GÈNERE DE LES UNIVERSITATS PÚBLIQUES VALENCIANES."Las nuevas formas de liderazgo y de participación política de las mujeres"

Data: 7 de març de 2016. 10-14 hores.
    Lloc: Sala Misteri d´Elx. Edifici Torrevaillo. Universitat Miguel Hernández

Programa i inscripció