• Institut Universitari d'Investigació d'Estudi..IUIEG) - Notícies publicades en Octubre, 2016

Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) - Notícies publicades en Octubre, 2016

2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Octubre, 2016
  • Dilluns, 24
  • Contra violència de gènere

Conferència "ENFERMERÍA CONTRA LA VIOLENCIA DE GENERO""

27/10/2016, dijous 19:00 h.

Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, C/ Sant Ferrran, 40.

Amb motiu de la celebració del DIA DE LA INFERMERIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA, s'imparteix la conferencia “Enfermería contra la violencia de género” a càrrec de Modesta Salazar Agulló, doctora de la Universitat d'Alacant, professora de la Facultat de Ciències de la Salut i integrant de l'IUIEG.

Organitza: Facultat de Ciències de la Salut.

• Dijous, 13
  • Anticoncepción, Mujeres y Género

Conferència i presentació del llibre: ANTICONCEPCIÓN, MUJERES Y GÉNERO

• Divendres, 28 d'octubre de 2016, a les 19.00 hores.
    • Sala polivalent de l'edifici Sant Fernando, 40. Seu Universitària Ciutat d'Alacant (C/ Sant Ferran, 40. Alacant)

Inauguració del seminari SALUT, DONES I GÈNERE, amb la conferència i presentació del llibre "Anticoncepción, mujeres y género" a càrrec de:

• TERESA ORTIZ GÓMEZ: catedràtica d'Història de la Ciència a la Universitat de Granada.
    • AGATA IGNACIUK: llicenciada en Relacions Internacionals Universitat Polònia.
    • Coordinadora: M. Teresa Ruiz Cantero, catedràtica de Medicina Preventiva i Salut Pública, coordinadora del Grup d'Investigació de Salut Pública Universitat d'Alacant i integrant de l'IUIEG.

Organitza: Seu Universitària Ciutat d'Alacant i Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere de la Universitat d'Alacant.

• concurs-tuits_mini

V CONCURS DE TUITS CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

• Divendres, 7
  • Doctorat Interuniversitari en Estudis Interdisciplinaris de Gènere

OBERTA LA MATRÍCULA en el Doctorat Interuniversitari en Estudis Interdisciplinaris de Gènere. Curs 2016-2017

Termini de matrícula alumnat nou ingrés (1a fase) fins al 31 d'octubre de 2016
    Informació matrícula: EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

• Dijous, 6
  • Foto Laura Freixas

Conferència de Laura Freixas "DE CÓMO QUISE SER ESCRITOR, PERO ME CONVERTÍ EN ESCRITORA"

L'IUIEG se suma a la iniciativa de la Biblioteca Nacional de celebrar el "Dia de les escriptores" (17 d'octubre), amb la conferència a càrrec de l'escriptora Laura Freixas "De cómo quise ser escritor, pero me convertí en escritora".

• Data: dilluns, 17 d'octubre de 2016.
    • Hora: 10.00
    • Lloc: sala de graus de la Facultat de Filosofia i Lletres III de la Universitat d'Alacant.
    • Organitza: Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere de la Universitat d'Alacant.
    • Col·labora: Comissió d'Igualtat-Observatori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant.

La Biblioteca de Filosofia i Lletres se suma a la iniciativa amb una mostra bibliogràfica d'obres d'escriptores.