• Institut Universitari d'Investigació d'Estudi..e (IUIEG) - Notícies publicades en Maig, 2018

Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) - Notícies publicades en Maig, 2018

2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Maig, 2018
  • Dimecres, 30
  • ana-peiro_mini

SEMINARI SALUT, DONES I GÈNERE

Dimarts, 5 de juny de 2018 - 19:00 h.

Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, C/ Sant Ferran, 40.

Finalitza el SEMINARI SALUT, DONES I GÈNERE amb la conferència “La invisibilidad de la disfunción sexual femenina. Retos para la sanidad actual” a càrrec de la Dra. Ana Peiró, Unitat Farma Clínica, Unitat del Dolor, Departament de Salut Alacant - Hospital General.

Presenta i coordina: Dra. M. Teresa Ruiz Cantero, Catedràtica de Medicina Preventiva i Salut Pública de la UA i integrant de l'IUIEG.

Organitza: Aula de la Salut, Seu Universitària Ciutat d'Alacant.

• Dimarts, 22

CONVOCATÒRIA D'AJUDES DE L'IUIEG PER A L'ORGANITZACIÓ DE CONGRESSOS I SEMINARIS

Convocatòria d'ajudes per a finançar parcialment l'organització de congressos, seminaris i un altre tipus d'activitats científiques en l'àmbit dels estudis de gènere. (Publicat en BOUA el 4/12/17).

Termini de presentació de sol·licituds (2a. convocatòria) entre l'1 i 15 de juny de 2018.

Imprés convocatòria ajudes congressos i seminaris IUIEG

Beques i ajudes
  • Divendres, 18
  • Doctorat Interuniversitari en Estudis Interdisciplinaris de Gènere

IV SEMINARI PREDOCTORAL DEL PROGRAMA DE DOCTORAT EN ESTUDIS INTERDISCIPLINARIS DE GÈNERE

Aquest seminari forma part de les activitats de seguiment del Programa de Doctorat en Estudis Interdisciplinaris de Gènere, de tal forma que l'alumnat d'aquest compartisquen els seus projectes de tesi doctoral.

Data: 6 i 7 de juny de 2018

Lloc: aula IUEM. (Mòdul 6, Planta Baixa. Facultat de Ciències Econòmiques). Universitat Autònoma de Madrid

PROGRAMA DEFINITIU

• cursos-estiu2018-p_mini

Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira" relacionats amb temàtica de gènere

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Cursos i tallers
  • Dimarts, 8
  • Logo_Càtedra Interuniversitària Memòria Democràtica CV

SEMINARI: La desaparición forzada de menores en la dictadura argentina (1976-1983) y en España (1938-1996) (Bebés Robados)

Dia: dijous 17 de maig 2018, d'11:00 a 15:00 hores

Lloc: Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres (Edif B) - (Edif. de Geografia i Història), Universitat d'Alacant.

Dirigit a:
    Estudiants del Seminari "Historia de América" i Seminari "Europa y Mediterráneo", dirigits pel prof. José Miguel Santacreu.
    Estudiants d'altres disciplines: Dret, Educació, Comunicació, Salut, Treball Social, etc. i públic interessat.

Organitzen:
    Universitat d'Alacant; Càtedra Interuniversitària de Memòria Democràtica de la Comunitat Valenciana.
    Col·laboració docent de l'Observatorio de Desapariciones Forzadas de Menores -ODFM- (Bebès Robats).

La Dra. Modes Salazar Agulló, integrant de l'IUIEG, participarà en aquest seminari.

• habitatges-i-barris_mini

SEMINARI SALUT, DONES I GÈNERE

Dimarts, 15 de maig de 2018 - 19:00 hores

Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, C/ Sant Ferran, 40.

Continua el SEMINARI SALUT, DONES I GÈNERE amb la conferència “La perspectiva de género en las viviendas y los barrios. Base para la salud pública” a càrrec d'Inés Novella, arquitecta-urbanista, i investigadora de la Càtedra UNESCO de Polítiques de Gènere de Ciència, Tecnologia i Innovació.

Presenta i coordina: M. Teresa Ruiz Cantero, catedràtica de Medicina Preventiva i Salut Pública de la UA i integrants de l'IUIEG.

Organitza: Aula de la Salut, Seu Universitària Ciutat d'Alacant