• Institut Universitari d'Investigació d'Estudi.. (IUIEG) - Notícies publicades en Abril, 2019

Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) - Notícies publicades en Abril, 2019

2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre
Notícies publicades en Abril, 2019
  • Dimarts, 30
  • promoció-de-la-salut-en-el-climateri-i-menopausa.jpg

Seminari Salut, Dones i Gènere

Dijous, 6 de juny de 2019, a les 18.30 h.
    Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant
    (C/ Ramón y Cajal, 4)

Continua el seminari sobre salut, dones i gènere, amb la conferencia Promoción de la salud en el climaterio y menopausia a càrrec de les ponents: Aurora Rives Martínez, Psicòloga General Sanitària, professora en el Departament de Psicologia de la Salut en l'àrea de Psicobiologia de la Universitat Miguel Hernández i Ana I. Gutiérrez Hervás, Dietista-Nutricionista clínica, docent i investigadora de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat d'Alacant.

Coordina: Carmen Vives Cases, vicedegana d'Investigació Postgrau i Internacionalització de la Facultat de Ciències de la Salut. Catedràtica de Salut Pública del Departament Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència de la Universitat d'Alacant i integrant de l'IUIEG.

Organitza: Aula de Salut de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Conferències
  • vanessa-zorrilla-munoz.jpg

Seminari Salut, Dones i Gènere

Dimecres, 15 de maig de 2019, a les 18.30 h.
    Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant (C/ Ramón y Cajal, 4)

Es reprèn el cicle de seminaris sobre salut, dones i gènere que organitza l'Aula de la Salut de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant amb la conferència ¿Existen diferencias generacionales y por género en el trabajo y la jubilación? impartida per la doctora i investigadora Vanessa Zorrilla Muñoz.

Coordina: Carmen Vives Cases, vicedegana d'Investigació, Postgrau i Internacionalització de la Facultat de Ciències de la Salut. Catedràtica de Salut Pública del Dpto. d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència de la Universitat d'Alacant, i integrant de l'IUIEG.

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Conferències
  • Dimarts, 2
  • cartell VII Seminari Modernes d'Època

VII SEMINARI MODERNES D'ÈPOCA

Mujeres y hombres en la Modernidad. Identidad y género

Data: 12 d'abril de 2019
    Lloc: sala de graus de la Facultat de Filosofia i Lletres

El Dept. d'Història Medieval, Història Moderna i Ciències i Tècniques Historiogràfiques de la Universitat d'Alacant organitza el VII SEMINARI MODERNES D'ÈPOCA. Dones i homes en la Modernitat. Identitat i gènere, en el qual col·laboren: IUIEG, Facultat de Filosofia i Lletres, Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert i Klías.

Direcció: Inmaculada Fernández Arrillaga
    Coordinació: Maite Àvila Martínez i Fernando Herranz Velázquez

• Alejandra Hernández Ruiz

Alejandra Hernández Ruiz, nova secretària de l'IUIEG

Alejandra Hernández Ruiz ha sigut nomenada secretària de l'IUIEG i juntament amb Helena Establier, directora de l'Institut, integren l'equip directiu d'aquest.