• Institut Universitari d'Investigació d'Estudi..(IUIEG) - Notícies publicades en Febrer, 2019

Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) - Notícies publicades en Febrer, 2019

2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Febrer, 2019
  • Divendres, 1
  • Cartell Congrés Internacional Gènere

Congrés Internacional. Àmbits públic i privat. Gènere, compromís i transgressió entre el segle XIX i el XXI

Universitat d'Alacant, 23 al 25 d'octubre del 2019

Seu Universitària Ciutat d'Alacant (Av. Ramón y Cajal, 4). Localització

Segona circular

Second circular letter

Formulari d'inscripció en el congrés internacional

Fullet del programa

Cartell

Organitza: Projecte d'Investigació “Género, compromiso y trasgresión en España, 1890-2016” (Ministeri d'Economia i Competitivitat – Fons FEDER)

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Congressos
  • Mesa Ciència en Femení

TAULA REDONA "CIÈNCIA EN FEMENÍ"

El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de Coneixement, en el marc de la celebració institucional del Dia Internacional de la Dona i la xiqueta en la ciència, organitza la taula redona "Ciència en Femení".

La taula redona serà moderada per la vicerectora d'Investigació i Transferència de Coneixement, Amparo Navarro Faure, i comptarà amb les científiques, Silvia Buabent Vallejo, directora de l'Institut de la Dona i per a la Ia Igualtat d'Oportunitats, Josefa Antón Botella, directora del Departament de Fisiologia, Genètica i Microbiologia de la UA, Paloma Moreda Pou, directora del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la UA, així com amb la presència de Rosa María Menéndez López, presidenta del Centre Superior d'Investigacions Científiques (CSIC).

Lloc: sala d'actes de l'edifici Germà Bernàcer

Data: 11 de febrer de 2019 - Hora: 12.00 hores

Aforament limitat a la capacitat de la Sala.