• Institut Universitari d'Investigació d'Estudi..e (IUIEG) - Notícies publicades en Maig, 2019

Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) - Notícies publicades en Maig, 2019

2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre
Notícies publicades en Maig, 2019
  • Dilluns, 27
  • cursos d'estiu UA 2019

Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira" relacionats amb temàtica de gènere

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Cursos i tallers
  • Divendres, 24
  • Qüestions actuals de la reflexió feminista III

Qüestions actuals de la reflexió feminista III. Polítiques del gènere

Dates: 10,17, 24 i 31 maig de 2019

Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant
    Dia 24:  Av. Ramón y Cajal, 4
    Dia 31: C/ San Fernando, 40

Coordina: Elena Nájera

Organitza: Aula de Filosofia de la Seu Universitària Ciutat d'Alacant i CEFIRE Alacant.

• Dimecres, 22
  • Carmen Vives Cases

Carmen Vives Cases nomenada doctora honoris causa per la Universitat d'Umea

Felicitem la nostra companya Carmen Vives Cases pel seu nomenament com a doctora honoris causa per la Facultat de Medicina de la Universitat d'Umea (Suècia).

Carmen Vives Cases és catedràtica de Salut Pública del Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència de la Universitat d'Alacant. vicedegana d'Investigació, Postgrau i Internacionalització de la Facultat de Ciències de la Salut i integrant de l'IUIEG.

• Dimecres, 8
  • Escut de la UA

Investidura com a doctora honoris causa de la Sra. Teresa Ortiz Gómez

Data: 21 de maig de 2019
    Lloc: Paranimf de la Universitat. Facultat de Dret.
    Hora: 12.00 h.

Padrina: Mónica Moreno Seco

En l'Acte de Clausura del Curs Acadèmic 2018-19, tindrà lloc la investidura com a doctora honoris causa de la Sra. Teresa Ortiz Gómez

Teresa Ortiz Gómez, és doctora en Medicina i Cirurgia i catedràtica d'Història de la Ciència de la Universitat de Granada. La seua recerca i docència se centren en la història de la medicina i de la ciència i la història de les dones, incorporant perspectives de gènere i feministes. Entre les seues línies de recerca destaquen la història del treball de les dones en les professions sanitàries, l'estudi dels discursos científics sobre el cos i sobre les dones, i la història de l'anticoncepció.

• Dilluns, 6
  • Doctorat Interuniversitari en Estudis Interdisciplinaris de Gènere

V Seminari d'Investigació Predoctoral en Estudis Interdisciplinaris de Gènere

Aquest seminari forma part de les activitats de seguiment del Programa de Doctorat en Estudis Interdisciplinaris de Gènere.

Data de celebració del seminari: 18, 19 i 20 de juny de 2019
    Aules HC2S35AA, HA0105AA, HA0006AA1
    Facultat de Ciències Humanes i Socials

Universitat Jaume I de Castelló