juny 2019
Publicacions

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

06/11/2018
Convocatòria d'ajudes de l'IUIEG per a l'organització de congressos i seminaris. (BOUA 6/11/18)

Imprés de la convocatòria

Terminis de presentació de sol·licituds:

- 1ª convocatòria: fins al 30 de novembre de 2018

Termini de la 2a convocatòria: fins al 15 de juny de 2019

Beques i ajudes
06/05/2019
V Seminari d'Investigació Predoctoral en Estudis Interdisciplinaris de Gènere

Aquest seminari forma part de les activitats de seguiment del Programa de Doctorat en Estudis Interdisciplinaris de Gènere.

Data de celebració del seminari: 18, 19 i 20 de juny de 2019
Aules HC2S35AA, HA0105AA, HA0006AA1
Facultat de Ciències Humanes i Socials

Universitat Jaume I de Castelló

• PROGRAMA PROVISIONAL
  • Call for Papers Ampliació de terminis:
    • Ampliació fins al 27 de maig per a l'enviament de propostes
    • Fins al 10 de juny per a l'enviament de vídeos de la presentació, si no es pot venir de manera presencial. El 28 de maig enviarem a els qui hagen enviat la proposta les instruccions sobre com participar (fer el vídeo, connectar-se...)
    • L'11 de juny us enviem el programa provisional, una vegada hàgem rebut els vídeos

01/02/2019
Congrés Internacional. Àmbits públic i privat. Gènere, compromís i transgressió entre el segle XXI i el XXI

Universitat d'Alacant, 23 al 25 d'octubre del 2019

Seu Universitària Ciutat d'Alacant (Av. Ramón y Cajal, 4). Localització

Segona circular

Second circular letter

Formulari d'inscripció en el congrés internacional

Organitza: Projecte d'Investigació “Género, compromiso y trasgresión en España, 1890-2016” (Ministeri d'Economia i Competitivitat – Fons FEDER)

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Congressos
29/03/2019
Congrés Internacional sobre l'Humor Verbal

Universitat d'Alacant, 23, 24 i 25 d'octubre de 2019
Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres

Enviament de propostes de comunicacions
Límit de recepció de propostes: fins al 31 de març de 2019

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Congressos
12/06/2019
Campus amb Orgull

Dins de les activitats amb motiu de la commemoració del 28 de juny, Dia de l'Orgull LGTBI, tindrà lloc el Cinefórum:
LA LEY DEL DESEO (Pedro Almodóvar, 1987)
Presenta i modera: Remedios Perni (IUIEG)
Dia: 3 de juliol de 2019
Lloc: Sala de Conferències. Seu de la Universitat d'Alacant (C/ San Fernando, 40).
Hora: 19 h.

Organitza: Vicerectorat de Cultura, Llengües i Esport, Vicerectorat de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat i Facultats de Ciències Econòmiques i Empresarials i Filosofia i Lletres.

03/06/2019
Convocatòria de finançament de projectes de recerca sobre promoció de l'ocupació amb suport en persones amb discapacitat Càtedra Aigües d'Alacant d'Inclusió Social. Universitat d'Alacant 2019 (BOUA 31/05/19)
L'objecte de la present convocatòria és regular el procediment de concessió, en règim de publicitat, objectivitat i concurrència competitiva, de dues ajudes a projectes de recerca científica amb perspectiva de gènere sobre promoció de l'ocupació amb suport en persones amb discapacitat.
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el dia 15 de juliol de 2019.
27/05/2019
Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira" relacionats amb temàtica de gènere
Informació sobre jornades, cursos, conferències...Cursos i tallers
22/05/2019
Carmen Vives Cases nomenada doctora honoris causa per la Universitat d'Umea

Felicitem a la nostra companya Carmen Vives Cases pel seu nomenament com a doctora honoris causa per la Facultat de Medicina de la Universitat d'Umea (Suècia).

Carmen Vives Cases és catedràtica de Salut Pública del Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència de la Universitat d'Alacant. vicedegana d'Investigació, Postgrau i Internacionalització de la Facultat de Ciències de la Salut i integrant de l'IUIEG.

29/03/2019
"Ciberfeminismo en España: discurso teórico y prácticas digitales" nova publicació de la Col·lecció Lilith

Ja està disponible en edició en paper, la nova publicació de la Col·lecció Lilith de l'IUIEG, titulada "Ciberfeminismo en España: discurso teórico y prácticas digitales" escrita per Rocío Gago Gelado, doctora en Ciències de la Comunicació i llicenciada en Ciències de la Informació.

Més informació de la Col·lecció Lilith

01/03/2019
La revista Feminismo/s ha sigut seleccionada per a la seua inclusió en les col·leccions de base de dades de ProQuest
18/01/2019
EUROPEAN PLATFORM OF WOMEN SCIENTISTS EPWS

EPWS Updates N°7, November 2018

19/12/2018
Ja està disponible Feminismo/s, núm. 32 (desembre 2018)

El número 32 de la revista Feminismo/s conté una secció de miscel·lània, una secció de ressenyes i un dosier monogràfic titulat MAS-MES: Mujeres, Arquitectura y Sostenibilidad - Medioambiental, Económica y Social, coordinat per María-Elia Gutiérrez-Mozo.

Més informació sobre Feminismo/s

CulturaDivulgació científica
19/12/2018
Pròxim número: Feminismo/s núm. 33 (juny 2019):

1) Dosier monogràfic: "Diálogos entre la democracia participativa y la interseccionalidad. Construyendo marcos para la justicia social"

2) Secció miscel·lània: oberta la recepció d'articles originals

3) Ressenyes: oberta la recepció de ressenyes

Està oberta la recepció d'articles originals per a la secció miscel·lània de la revista Feminismo/s.

Més informació sobre Feminismo/s