Congressos
Publicacions

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

02/06/2021
EXTENSIÓ TERMINI/ SEGONA CIRCULAR. Congrés Internacional "Les portes del meu regne". Escriptures del cos en les poetesses espanyoles contemporànies (1900-1968)

20, 21 i 22 d'octubre de 2021

Modalitat dual per a les i els ponents, i en modalitat presencial per a les i els oients, llevat que la situació sanitària ho impedisca.

Segona circular del congrés

Estès el termini per a enviar propostes de comunicació:  abans del 30 de juny.

Terminis d'inscripció al congrés:
- Per a alumnat i oients externes / oients externs: fins al 7 d'octubre del 2021
- Per a comunicants les propostes dels quals hagen sigut acceptades: fins al 7 de juliol del 2021

27/05/2021
Experta/Expert en Violència de Gènere: un enfocament interdisciplinari

Títol Propi

Curs 2021-22
Data de realització: del 27 de setembre de 2021 a l'11 de febrer de 2022
20 crèdits ECTS
Modalitat semipresencial: sessions presencials i en línia (a través de Moodle UA).
La preinscripció es realitzarà a través del formulari de preinscripció (PREINSUA).

13/07/2021
Publicat Feminismo/s 38

El número 38 (juliol 2021) de Feminismo/s ja es troba disponible en la web de la revista: https://feminismos.ua.es

El número 38 de Feminismo/s conté un dossier monogràfic titulat "Women, Sexual Identity and Language" coordinat per Isabel Balteiro, una secció de miscel·lània i una secció de ressenyes.

07/07/2021
Feminismo/s obté el segell de qualitat de FECYT

La nostra revista Feminismo/s ha superat el procés d'avaluació de la qualitat editorial i científica de FECYT.

30/06/2021
PREMIS A TREBALLS FINAL DE GRAU I TREBALLS FINAL DE MÀSTER QUE DESENVOLUPEN TEMÀTICAMENT LA IDENTITAT DE GÈNERE, EXPRESSIÓ DE GÈNERE, DIVERSITAT AFECTIVOSEXUAL I DIVERSITAT FAMILIAR (BOUA 30/06/2021)

Convocatòria del Vicerectorat d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social

El termini d'inscripció s'inicia l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el DOGV i finalitza el 18 d'octubre del 2021.

03/03/2021
Seminari Permanent "Dones i Gènere en les Societats Àrabs"

2a EDICIÓ 2021 EN LÍNIA:
LES DONES A TRAVÉS DEL DRET I ELS CODIS DE FAMÍLIA: TRADICIÓ JURÍDICA I PROBLEMÀTICA ACTUAL"

Inici: 12 de març 2021 - Finalitza: 17 de desembre 2021

Seminari retransmès a través de la plataforma Google Meet. L'enllaç de cadascuna de les sessions es publicaran en la web del Departament de Filologies Integrades amb la suficient antelació.

Més informació en: Departament de Filologies Integrades

Organitza: Àrea d'Estudis Àrabs i Islàmics. Departament de Filologies Integrades de la Universitat d'Alacant.
Col·laboren: Vicerectorat d'Investigació; Vicerectorat d'Igualtat, Inclusió i Responsabilitat Social; Facultat de Filosofia i Lletres; Regidoria d'Igualtat d'Alacant i Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere.

30/04/2021
IX Seminari Permanent Modernes d'Època. Emocions que van donar vida a les dones

Continua el IX SEMINARI PERMANENT MODERNES D'ÈPOCA. EMOCIONS QUE VAN DONAR VIDA A LES DONES, amb la ponència:

Les ponències es presenten gravades, estaran disponibles des del dia indicat i només durant un mes.

Direcció científica: Inmaculada Fernández Arrillaga.

Coordinació: Maite Ávila Martínez, Sonia Beltrán Pastor i Yasmín Bernuz Rodríguez.

Més informació: https://www.modernasdeepoca.kliascultura.com

Organitza: Seu Universitària Ciutat d'Alacant, Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG), Associació Klías d'Investigació en Estudis de Gènere i CEFIRE.

21/04/2021
CFP Feminismo/s 41

Call for papers per al monogràfic de Feminismo/s 41, Rethinking motherhood in the 21st century: New feminist approaches.