desembre 2019
Publicacions

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

03/12/2019
Jornada d'Investigació-Taller. "Cultura de la violació i robots sexuals"

Data: dijous, 19 de desembre de 2019
Hora: de 18.00 a 21.00 h.
Lloc: Seu Universitària Ciutat d'Alacant (C/ Ramón y Cajal, 4. Sala Rafael Altamira)

Direcció: Inmaculada Fernández Arrillaga (IUIEG)
Coordinació: Lydia Delicado Moratalla (Universitat Jaume I de Castelló)

Organitza: IUIEG
Col·labora: Klias i Seu ciutat d'Alacant.

Cartell

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Jornades
04/12/2019
Lucía del Mar Pérez Pérez, doctora "Cum laude" en Estudis Interdisciplinaris de Gènere per la Universitat d'Alacant

Lucía del Mar Pérez Pérez, estudiant del Doctorat Interuniversitari d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere, ha obtingut l'Esment Cum Laude  per la defensa de la seua tesi: "La voz de la profecía femenina en la expulsión y destierro de los jesuitas españoles (1767-1814)".

29/11/2019
Convocatòria d'ajudes de l'IUIEG per al desenvolupament d'activitats dirigides a la redacció de tesis doctorals des de la perspectiva de gènere. Any 2020 (BOUA 29/11/2019)
L' IUIEG convoca sis ajudes per al desenvolupament d'activitats d'investigació durant el període de realització de tesis doctorals que tinguen en compte la perspectiva de gènere.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el
8 de gener de 2020

Beques i ajudes
29/10/2019
Títol d'Experta/Expert en Violència de Gènere: un enfocament interdisciplinari

Dates de realització: del 14 de novembre del 2019 al 14 de febrer de 2020

El Títol d'Experta/o en Violència de Gènere: un enfocament Interdisciplinari del IUIEG s'imparteix en línia a través de la plataforma Moodle UA.

S'amplia el termini de matrícula: dijous 14 i divendres 15 de novembre

30/09/2019
Curs NOOC. Breve historia del desplazamiento femenino: viajeras y deportistas

Curs NOOC del Programa d'Ensenyaments SEMipresencials-ONLINE (PENSEM-ONLINE)

Professorat: María Teresa Àvila Martínez (Coordinadora) i Rafael Corona Verdú

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Cursos i tallers
25/09/2019
Convocatòria de subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2020. (DOGV 6/08/19)

En la Web de Projectes Públics i Beques estan publicades les instruccions i terminis per a la presentació de sol·licituds a la convocatòria de subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica i el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2020, publicada en el DOGV el pasado 6 de agosto de 2019. Convocatòria

Més informació en: Web de Projectes Públics i Beques

11/09/2019
Curs de la UPUA: (91120) - LA DONA ÀRAB: MITES I REALITATS

Professora: M. Naima Benaicha Ziani

27/06/2019
Pròxim número: Feminismo/s núm. 34, desembre 2019

1) Dossier monogràfic: Estado actual de la investigación en Literatura francesa y Género: Francia y España. Balance y nuevas perspectivas

2) Secció miscel·lània: oberta la recepció d'articles originals.

3) Ressenyes: oberta la recepció de ressenyes.

Més informació sobre la revista Feminismo/s

20/06/2019
Ja està disponible el número 33 de la revista Feminismo/s, juny 2019

El número 33 de la revista Feminismo/s conté una secció de miscel·lània, una secció de ressenyes i un dossier monogràfic titulat "Diálogos entre la democracia participativa y la interseccionalidad. Construyendo marcos para la justicia social". Coordinat per Patricia Martínez-García i Jone Martínez-Palacios.

Més informació sobre Feminismo/s

22/05/2019
Carmen Vives Cases nomenada doctora honoris causa per la Universitat d'Umea

Felicitem la nostra companya Carmen Vives Cases pel seu nomenament com a doctora honoris causa per la Facultat de Medicina de la Universitat d'Umea (Suècia).

Carmen Vives Cases és catedràtica de Salut Pública del Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència de la Universitat d'Alacant. vicedegana d'Investigació, Postgrau i Internacionalització de la Facultat de Ciències de la Salut i integrant de l'IUIEG.

29/03/2019
"Ciberfeminismo en España: discurso teórico y prácticas digitales" nova publicació de la Col·lecció Lilith

Ja està disponible en edició en paper, la nova publicació de la Col·lecció Lilith de l'IUIEG, titulada "Ciberfeminismo en España: discurso teórico y prácticas digitales" escrita per Rocío Gago Gelado, doctora en Ciències de la Comunicació i llicenciada en Ciències de la Informació.

Més informació de la Col·lecció Lilith

01/03/2019
La revista Feminismo/s ha sigut seleccionada per a la seua inclusió en les col·leccions de base de dades de ProQuest
18/01/2019