agost 2019
Publicacions

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

10/07/2019
Convocatòria per a premiar els Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster que desenvolupen temàticament la identitat de gènere, expressió de gènere, diversitat afectivosexual i diversitat familiar (BOUA 9/7/2019)

El Vicerectorat de Responsabilitat Social, Igualtat i Inclusió publica aquesta convocatòria de premis que tenen com a finalitat impulsar i premiar la realització de Treballs Final de Grau (TFG) i Treballs Final de Màster (TFM) d'una qualitat acadèmica elevada que tracten les matèries d'identitat de gènere, expressió de gènere, diversitat sexual i familiar en qualsevol de les seues manifestacions i perspectives teòriques i metodològiques.

El període de presentació de sol·licituds finalitza el 18 d'octubre del 2019.

27/06/2019
Pròxim número: Feminismo/s núm. 34, desembre 2019

1) Dossier monogràfic: Estado actual de la investigación en Literatura francesa y Género: Francia y España. Balance y nuevas perspectivas

2) Secció miscel·lània: oberta la recepció d'articles originals.

3) Ressenyes: oberta la recepció de ressenyes.

Més informació sobre la revista Feminismo/s

20/06/2019
Ja està disponible el número 33 de la revista Feminismo/s, juny 2019

El número 33 de la revista Feminismo/s conté una secció de miscel·lània, una secció de ressenyes i un dossier monogràfic titulat "Diálogos entre la democracia participativa y la interseccionalidad. Construyendo marcos para la justicia social". Coordinat per Patricia Martínez-García i Jone Martínez-Palacios.

Més informació sobre Feminismo/s

01/02/2019
Congrés Internacional. Àmbits públic i privat. Gènere, compromís i transgressió entre el segle XXI i el XXI

Universitat d'Alacant, 23 al 25 d'octubre del 2019

Seu Universitària Ciutat d'Alacant (Av. Ramón y Cajal, 4). Localització

Segona circular

Second circular letter

Formulari d'inscripció en el congrés internacional

Cartell

Organitza: Projecte d'Investigació “Género, compromiso y trasgresión en España, 1890-2016” (Ministeri d'Economia i Competitivitat – Fons FEDER)

Informació sobre jornades, cursos, conferències...Congressos
29/03/2019
Congrés Internacional sobre l'Humor Verbal

23, 24 i 25 d'octubre de 2019
Universitat d'Alacant (Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres)

• 1 crèdit ECTS. Més informació
    • L'alumnat matriculat a la UA en el curs 2019-2020 podrà sol·licitar el reconeixement d'1 crèdit ECTS. En aquest cas, serà  imprescindible realitzar la preinscripció i matrícula a través d'aquest FORMULARI D'INSCRIPCIÓ (disponible al setembre).
      • Inscripció: del 23 de setembre al 21 d'octubre
      • Matrícula: del 23 de setembre al 22 d'octubre
Informació sobre jornades, cursos, conferències...Congressos
22/05/2019
Carmen Vives Cases nomenada doctora honoris causa per la Universitat d'Umea

Felicitem la nostra companya Carmen Vives Cases pel seu nomenament com a doctora honoris causa per la Facultat de Medicina de la Universitat d'Umea (Suècia).

Carmen Vives Cases és catedràtica de Salut Pública del Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència de la Universitat d'Alacant. vicedegana d'Investigació, Postgrau i Internacionalització de la Facultat de Ciències de la Salut i integrant de l'IUIEG.

29/03/2019
"Ciberfeminismo en España: discurso teórico y prácticas digitales" nova publicació de la Col·lecció Lilith

Ja està disponible en edició en paper, la nova publicació de la Col·lecció Lilith de l'IUIEG, titulada "Ciberfeminismo en España: discurso teórico y prácticas digitales" escrita per Rocío Gago Gelado, doctora en Ciències de la Comunicació i llicenciada en Ciències de la Informació.

Més informació de la Col·lecció Lilith

01/03/2019
La revista Feminismo/s ha sigut seleccionada per a la seua inclusió en les col·leccions de base de dades de ProQuest
18/01/2019