Saltar apartados

Preguntas Frecuentes

 

 

 

- Com he d'inscriure'm en els cursos i quan?

En la web de l'IUIEG, es publiquen els terminis de preinscripció dels nostres cursos. La preinscripció de l'alumnat es realitzarà necessàriament a través del "formulari de  preinscripció" que enllaçarem en la pàgina del curs.

- Com he de matricular-me en els cursos i quan?

Després de la preinscripció el/l'alumne/a rebrà un correu electrònic amb les dates i les instruccions per a matricular-se a través d'UACLOUD.
La matrícula la realitzarà el propi alumne/a a través del seu UACLOUD (automatrícula) i solament estarà activa durant el període que s'indique en la web del curs.
Per a l'alumnat extern: després de la preinscripció rebrà un correu electrònic, on se li indicarà el correu institucional i el procediment per a obtenir la clau d'accés a UACLOUD, on podrà matricular-se on-line.

- Com he de pagar el curs?

Quan finalitze el procés de matrícula es generarà un rebut de pagament que haurà de fer-lo efectiu en qualsevol de les entitats financeres que s'indiquen en el rebut, dins del termini de venciment i, en tot cas, abans que comence el curs.
Recorda que pots optar per l'opció de pagament amb la seua targeta bancària. El rebut estarà disponible en l'aplicació Pagament de rebuts dins d'UACloud.  Solament es poden pagar els rebuts que no tinguen superada la data de venciment

- Una vegada pagat el rebut, he de portar-lo a l'IUIEG?

No cal que ens portes el justificant, però és convenient que te'l guardes com a justificant de pagament.

Quant puc faltar als cursos?

En els cursos presencials es pot faltar com a màxim un 20% del total d'hores del curs.

Hi ha treball final del curs? En què consisteix?

Dependrà del professorat del curs. Pots consultar els criteris d'avaluació en la página web del curs.

- Com puc obtenir el diploma?

El 16 de desembre de 2015 es va modificar la normativa per a l'obtenció del diploma. Els cursos realitzats a partir d'aquesta data, hauran de seguir la normativa següent: Procés de sol·licitud de diplomes, certificats acadèmics i fitxes informatives de cursos d'especialització a través de l'administració electrónica.

Per als cursos realitzats amb anterioritat al 16 de desembre de 2015, els diplomes de crèdits s'arrepleguen en les oficines de l'IUIEG. Primera planta de l'Aulari General II. Plànol del Campus. Per a arreplegar-lo hauràs de presentar-nos la teua identificació (TIU, DNI, NIE...). Si la persona interessada no pot arreplegar-lo necessitarà presentar una autorització escrita amb les dades de la persona que l'arreplegue i una identificació (original o fotocòpia de TIU, DNI, NIE...) de qui arreplega el diploma.

Com convalide els crèdits?

Si el curs es posterior del 16/12/15, mira en aquest enllaç: obtenció de diplomes

Si el curs es va realitzar abans del 16/12/15: una vegada arreplegat el diploma en el nostre Institut has de portar-lo a la Secretaria de Centre perquè et convaliden els crèdits.

- Què he de fer per a anul·lar la matrícula dels cursos?

Has de comunicar-nos-ho, com a màxim, 2 dies hàbils abans del començament del mateix, emplenant i SIGNANT el formulari que trobaràs en la pàgina de Continuai remetre-lo a: iuieg@ua.es

Si ja has pagat el rebut consulta la devolució de taxes.

- Què he de fer per a sol·licitar devolució de taxes?

Si ja has pagat el rebut i encara no ha començat el curs pots sol·licitar la devolució de taxes.

La sol·licitud de devolució de taxes s'efectuarà mitjançant la E-Administració. El procediment es troba detallat en l'enllaç següent: https://sa.ua.es/va/acceso/procediment-e-administracio-devolucio-de-taxes.html

- Comó solicitar l'ingrés en l'IUIEG:

El procediment per a la incorporació a l'Institut del personal docent i investigador doctor interessat és el següent:   

Segons indica el Reglament de règim intern de l'IUIEG, aquesta incorporació es farà mitjançant:

a- Sol·licitud avalada per dos docents i investigadors doctors que pertanyen a l'IUIEG, que haurà d'anar acompanyada d'un currículum vitae en què s'expresse l'activitat investigadora desenvolupada i la relació amb les competències i línies de l'institut, així com també de la corresponent autorització del Departament i, si escau, de l'Institut Universitari d'Investigació del qual el personal docent i investigador forme part en el moment de formular la sol·licitud.

b- Aprovació, pel Consell de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere, que requerirà el vot favorable, adoptat per la majoria simple de les persones assistents a la sessió en què es considere aquesta sol·licitud.

c- Comunicació al vicerector o vicerectora amb competències en la matèria de l'acord.

Si estàs interessada/interessat a pertànyer a l'Institut, envia'ns un correu electrònic a: iuieg@ua.es i et farem arribar els models necessaris que has d'emplenar per a la incorporació.

 

- En qué consisteix el Doctorat Interuniversitari d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere

En el Programa Interuniversitari d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere participa la Universitat d'Alacant, juntament amb les Universitats d'Alcalá, Autònoma de Madrid, Huelva, Illes Balears, Jaume I, La Laguna i Rei Joan Carles.

S'estructura al voltant de les línies d'investigació següents:

  1. Gènere, Història i Producció Cultural
  2. Gènere, Salut i Sexualitats
  3. Gènere, Economia, Dret i Polítiques d'Igualtat
  4. Gènere, Violència de Gènere i Educació
  5. Teories Feministes, Ciutadania i Globalització

- Com matricular-se en el Programa de Doctorat de l'IUIEG

Tens tota la informació en: EDUA. Escola de Doctorat de la Universitat d'Alacant

- Com solicitar una estada d'investigació:

Per a sol·licitar una estada d'investigació has d'emplenar el formulari que trobaràs en aquest enllaç

En aquesta pàgina també trobaràs els requisits necessaris.

Com adquirir la revista Feminismo/s:

Els números 1-30 de la revista es venen a un preu de 12 euros a través del  Servici de Publicacions  de la Universitat d'Alacant

Vendes :  
Telèfon: 96 590 9445  
Fax: 96 590 94 45  
E-Mail: Publicaciones.Ventas@ua.es

- Com puc contactar amb la revista Feminismo/s:

Pots sol·licitar qualsevol informació, emplenant el formulari que trobaràs en aquest enllaç.

-Com presentar un original a la revista Feminismo/s

A partir del número 30, corresponent a desembre de 2017, Feminismo/s inclourà, a més de l'habitual dosier monogràfic coordinat per una investigadora o un investigador especialista en el tema, una nova secció de miscel·lània que acollirà articles variats en l'àmbit dels estudis de gènere i de les dones, així com una secció de ressenyes destinada a revisar les novetats bibliogràfiques en aquest camp de coneixement.
Les persones interessades poden enviar les seues propostes de col·laboració a l'adreça de la revista (Revistafeminismos@ua.es)

Més informació en: revista Feminismo/s

 

 

 

Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG)


Universitat d'Alacant
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 9415

Fax: (+34) 96 590 9803

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464