Anna Muria: Testimoniatge literari i epistolar de l'exili

Durant l'exili català, l'escriptora i periodista Anna Murià (1904-2002) hagué de marxar cap a Mèxic amb el seu marit, el poeta Agustí Bartra. Des de la nova ubicació, tant l'una como l'altre iniciaren una comunicació epistolar important amb alguns compatriotes, que estaven repartits per diferents països i que esdevingué fonamental per a entendre l'exili polític d'alguns catalans. Els diferents testimonis escrits són una mostra d'allò que suposà l'allunyament de la llar i la resta de problemes socials, polítics i professionals que es produïren en les seues vides.

Maria Lluïsa Lozano Campello es llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat d'Alacant i compta amb el Diploma d'Estudis Avançats en la mateixa especialitat.

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464