Historia e identidad sexual en las novelas de Sarah Waters

Les novel·les de l'autora britànica Sarah Waters, que han revolucionat la narrativa neovictoriana contemporània, donen llum a un context històric sotmès per la moral opressora i normativa del segle XIX. Les seues obres són el punt de partida d'aquest estudi, que gira entorn del subjecte femení i homosexual, a la marginació, al silenci i a la manipulació de la cultura i de la societat d'una època en la qual van sorgir els discursos d'on provenen els valors que predominen en la societat actual.

Ariadna Serrano Bailén és llicenciada en Filologia Anglesa per la Universitat d'Alacant i té el Diploma d'Estudis Avançats en aquesta especialitat.