Lletraferides modernes. Catàleg de les escriptores valencianes dels segles XVI-XVIII

Aquest llibre és el fruit d'un estudi que, a banda de reflexionar sobre el panorama de la literatura catalana de l'edat moderna -enmarcada en el Regne de València- i el paper de la dona dins d'aquesta, pretén servir d'empenta als estudis sobre les autores valencianes modernes. Hipòlita Roís de Liori, Maria Egual i Rosa Trincares apareixen al costat de més d'una cinquantena de noms que han romàs gairebé en l'anonimat.

Maria de los Ángeles Herrero Herrero es llicenciada amb el grau en Filologia Catalana per la Universitat d'Alacant i ha participat en projectes sobre teatre i escritura valenciana.