Maltrato hacia las mujeres: implicaciones de la desigualdad

La lluita i la reivindicació de les dones estan lligades a la resistència dels homes, que viuen la independència de les dones com un atac a la seua identitat. Són moltes les formes en les quals es podria analitzar aquesta resistència, però aquest llibre se centra en la que es considera de major transcendència, la violència. La violència que afecta quasi totes les dones en quasi tots els seus espais, quan tracten de renegociar la seua posició. Aquest llibre presenta de forma clara i concisa totes les formes de violència que s'exerceixen contra les dones, pel mer fet d'haver nascut dona.