No más sexo débil: la escritora española en el nuevo milenio

El propòsit d'aquest llibre no és solament presentar el panorama literari d'autores espanyoles del nou mil·lenni, sinó també desmitificar l'estereotip del sexe feble atribuït a la dona espanyola durant anys. S'hi estudien sis escriptores: Rosa Montero, Almudena Grandes, Margarita Merino, Elvira Lindo, Marina Mayoral i Montse Armengou, s'investiguen les seues obres i es ressalta com i per què els seus treballs tenen una importància substancial en les lletres de les últimes dècades del segle XX i del nou segle a Espanya.