Call for papers Feminismo/s Núm. 31

Obertura del CFP per al dossier monogràfic de Feminismo/s  núm. 31 (juny 2018): Sexo y  bienestar: mujeres y diversidad.

Recepció d'articles fins al 15 de gener de 2018.

La recepció d'articles per a la secció de miscel·lània de la revista es troba permanentment oberta. Els treballs també podran ser redactats en anglèsPer a l'enviament d'originals, consulteu "Informació específica" en el web de la revista.

Orientació de continguts per al dossier monogràfic Sexo y  bienestar: mujeres y diversidad (núm. 31, juny 2018):

La sexualitat de les dones és, encara hui, un món per explorar.  Aquest número de Feminismo/s pretén endinsar-s'hi i aprofundir en el seu coneixement i difusió, partint de  la consideració de la sexualitat com un indicador de la qualitat de vida de les dones, reflex del nivell de benestar físic, psíquic, cognitiu, social, afectiu i emocional. La salut sexual requereix un acostament positiu i respectuós cap a la sexualitat i les relacions sexuals, així com la possibilitat d'obtenir plaer i experiències segures, lliures de coerció, discriminació i violència; per a aconseguir-la, i mantenir-la, els drets sexuals de totes les persones han de ser respectats, protegits i compliments.

Ens interessem en aquest monogràfic per la sexualitat de les dones en tota la seua diversitat i des de la multidisciplinaritat. El nostre objectiu és plantejar el desenvolupament de la sexualitat de les dones acostant-nos a l'educació  rebuda, aprofundint en l'assertivitat i en la funció sexual, així com explorant la transsexualitat i la seua vivència. Ens interessa, en fi, abordar la sexualitat de les dones en tots els seus plànols i etapes.

Les possibles propostes podrien centrar-se en:

• Investigacions sobre el desenvolupament psicològic de la sexualitat de les dones al llarg del cicle vital
  • Estudis centrats en el desenvolupament de la sexualitat i els processos d'identitat
  • Anàlisi d'indicadors de salut sexual i benestar en les dones
  • Intervenció educativa i clínica davant la violència sexual
  • Sexualitat i diversitat funcional

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464