Contractes d'investigació

Contracte d'investigació entre Council on International Educational Exchange (CIEE Alacant) i la Universitat d'Alacant, a través de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG)

• Objecte:

"THE ROLE OF GENDER IN LANGUAGE LEARNING DURING STUDY ABROAD: RESEARCHING STUDENTS' EXPERIENCES IN CIEE ALACANT", que té com a objecte el desenvolupament del projecte d'investigació sobre el paper del gènere en l'aprenentatge d'idiomes; en concret, les diferents vivències dels estudiants adscrits a CIEE Alacant com a model de programa de study abroad.