Dias Carneiro, Nicole Geovana

Nicole Geovana és mèdica de família i comunitat. Ha obtingut el grau de Medicina en la Universidade Federal d'Uberlândia (UFU)-Minas Gerais-Brasil i el postgrau d'especialització en Medicina de Família i Comunitat en la Universidade Federal de Pernambuco (UFPE)-Pernambuco-Brasil. La tesi de doctorat va ser realitzada a l'Institut de Saúde Pública da Universidade do Porte (ISPUP)-Portugal i es denomina: Social Support and Intimate Partner Violence in Europe: looking at individual and community influences. És docent i investigadora en el Departament de Saúde Coletiva de la Universidade Federal d'Uberlândia (UFU)-Minas Gerais-Brasil on treballa amb temes d'investigació relacionats amb l'Educació Mèdica, Salut Pública, Violència en Salut, Drets sexuals i reproductius i Comunitats Vulnerables.