González Santos, Mª Teresa

Mª Teresa González Santos és fundadora i Presidenta de l'Associació per a la Cooperació amb l'espai MENA(Middle East and North of Africa) "TROBADA al-LIQÁ". Politòloga, experta en política i societats àrabs contemporànies per la Universitat de Granada. Màster Oficial Universitari en Sociologia: "Problemas Sociales. Gestión y Dirección de Programas Sociales" i doctoranda en el Departament de Sociologia de la mateixa universitat. Ha realitzat estades d'investigació en l'Institut de Recherches du Monde Arab et Musulman d'Aix-en-Provence; en La Sorbona Univérsité Paris-V (França); i en l'Institut de Sociologie de´l Université Lliure de Bruxelles (Bèlgica), entre unes altres.