Personal investigador visitant

L'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere acull personal investigador visitant d'altres universitats i centres d'investigació espanyols i estrangers.

Visitants

Sol·licitud d'estades

Els qui desitgen realitzar una estada en l'IUIEG hauran d'emplenar l'imprès de sol·licitud, (201Kb), junt amb una versió actualitzada del currículum, i enviar-ho per correu electrònic (iuieg@ua.es).

La sol·licitud haurà d'estar avalada per un/a membre de l'Institut. L'IUIEG no adquireix cap compromís de remuneració ni corre amb cap despesa derivada de l'estada.

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464